banner image

Hoe ervaar jij het 1,5 meter onderwijs?

12-11-2020
Peter Schwank

Het houdt ons allemaal bezig: het coronavirus. Door de daaruit voortkomende maatregelen ziet ook het onderwijs er heel anders uit. Van het onderwijs op afstand, zoals in het begin van het jaar tot het 1,5 meter onderwijs van vandaag de dag, de situatie is niet te vergelijken met een jaar geleden.

Docenten, leraren en ander onderwijs ondersteunend personeel hebben zich in rap tempo moeten aanpassen aan veranderingen. Maar hoe hebben zij dit ervaren? Wat vinden zij dat goed gaat, of wat juist niet goed gaat in het 1,5 meter onderwijs?

Om hierachter te komen voeren wij in samenwerking met Onderwijs en Afstand dit onderzoek uit. Wij willen jou vragen: wat werkt wel en wat werkt niet in het 1,5 meter onderwijs?

Laat jouw inzichten horen door de enquête in te vullen via de afbeelding hierboven. Dit kost je minder dan 5 minuten en levert ons allen een schat aan informatie op. Begin december publiceren wij de resultaten en sturen jou graag de rapportage toe.

Nieuws & Blogs

07-12-2022

Pedagoog John Hattie weet hoe leren beter gaat

Pedagoog John Hattie focust, anders dan Biesta, vooral op leeropbrengsten. Hoe kunnen leerlingen op school beter presteren?
Lees meer
14-11-2022

Wat is goed onderwijs volgens pedagoog Biesta?

Volgens pedagoog Gert Biesta is een school te vaak een ‘leerfabriek’. Het onderwijs draait op voor ambities van economen , politici en ouders.
Lees meer
07-11-2022

Philip Kohnstamm was zijn tijd ver vooruit

Wie was Philip Kohnstamm? Hij was de eerste hoogleraar pedagogiek in Nederland, geïnspireerd door Daltononderwijs.
Lees meer